Shopping Cart

0

Your shopping bag is empty

Go to the shop

Često postavljana pitanja

Često postavljana pitanja

Koji je rok za dostavu?

Kod svakog pojedinačnog proizvoda je navedeno prosječno vrijeme dostave. Vrijeme dostave ovisi o određenom tipu proizvoda, boji i proizvođaču, jer svaki proizvođač ima različite rokove isporuke,  odnosno proizvodnja nekih proizvoda traje duže od ostalih. Nakon skladištenja robe u našem skladištu, kontaktirat ćemo Vas putem e-maila ili telefona. Ukoliko želite saznati status Vase narudžbe, kontaktirajte nas.

 
 
Kada moja narudžba postaje obvezujuća?

Nakon slanja narudžbe, narudžba još uvijek nije obvezujuća. Narudžba postaje obvezujuća tek nakon što Vas kontaktiramo telefonom/SMS-om i usmeno potvrdimo naručenu robu.

 
Na koje je sve načine moguće platiti?

Kod plaćanja robe pouzećem, roba se plaća izravno vozaču nakon preuzimanja robe gotovinom. Za narudžbe vrijednosti iznad 531 eura potrebno je platit 30% predujam.

 
Koliko traje jamstvo za proizvod?

Ako nije drugačije navedeno, jamstvo traje 2 godine.

 
Na koji se način roba dostavlja?

Dostavu robe vršimo vlastitim prijevozom. Cijena prijevoza je 7,99 eura (60,20 kn) , za sve narudžbe čija vrijednost prelazi 399 eura (3006 kuna) dostava je besplatna, osim za otoke i poluotoke, gdje se dostava računa ovisno od težine pošiljke i dimenzije pakete. 

 
Može li netko drugi umjesto mene preuzeti pošiljku?

Da. Pošiljku može preuzeti svatko na navedenoj adresi ako zna da treba očekivati pošiljku. Molimo Vas da slučaju preuzimanje robe pouzećem imate na umu da za robu treba platiti traženi iznos.

 
Je li moguće pregledati proizvod prije preuzimanja od vozača?

Da, naravno. Unatoč dvostrukoj provjeri stanja robe (roba se provjerava prilikom isporuke od dobavljača, a također i prije isporuke Vama) može se dogoditi da neki dio pakiranja bude oštećen. U tom slučaju zajedno s dostavljačem otvorite paket i sami provjerite je li roba oštećena. Ako je roba oštećena, potrebno je zajedno s dostavljačem napisati reklamacijski zapisnik, odnosno zapisnik o oštećenoj pošiljci.

 
Kako ću saznati je li roba već otpremljena? 

Prije slanja robe uvijek ćemo Vas kontaktirati 1 do 2 dana unaprijed kako bismo Vas obavijestili o datumu i vremenu isporuke narudžbe.

Ukoliko Vam najavljeni datum ne odgovara, možemo Vam robu isporučiti neki drugi dan (opet ćete biti unaprijed obaviješteni telefonskim putem). Molimo uzmite u obzir da je najavljeno vrijeme dostave okvirno i da može varirati, naprimjer zbog nepredviđenih situacija u prometu, vremenskih prilika i sl.

Ako je Vaša narudžba mala i poslali smo ju dostavnom službom, možete pomoću broja pošiljke u bilo koje vrijeme provjeriti gdje se pošiljka trenutno nalazi. U tom slučaju ćemo Vas o slanju narudžbe obavijestiti putem e-maila jedan dan unaprijed, a dostavljač će Vas na dan dostave kontaktirati telefonom. Ukoliko Vam taj termin ne odgovara, dogovorite drugi termin.